قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین مراقبت موتور ایران

ضمن تشکر از انتخاب مجموعه Engine Care، لطفا قبل از تایید نهایی سفارش، قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.

1- اطلاعات کاربری

۱-۱: مجموعه Engine Care موظف به حفظ اطلاعات کاربری اشخاص بوده و این اطلاعات کاملا محرمانه است.

۱-۲: در هنگام ثبت نام در وب سایت Engine Care توجه فرمایید که اطلاعات کاربری از جمله نام و نام خانوادگی، شماره همراه، نشانی و … صحیح وارد شود تا زمان دریافت خدمات با مشکل مواجهه نشوید، در غیر این صورت هیچ مسئولیتی در قبال وارد کردن اطلاعات اشتباه بر عهده مجموعه Engine Care نمی باشد.

۱-۳: در صورتی که در وب سایت Engine Care از قبل ثبت نام کرده اید و اطلاعات شما تغییر کرده است (شماره همراه، نشانی و …) قبل از تایید نهایی سفارش، از قسمت ویرایش اطلاعات کاربری اقدام به بروزرسانی اطلاعات کنید تا زمان دریافت خدمات دچار مشکل نشوید در غیر این صورت مجموعه Engine Care هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات کاربری بروز نشده بر عهده نخواد گرفت.

۱-۴: لطفا توجه فرمایید در هنگام وارد کردن تلفن همراه، شماره مورد نظر حتما دارای واتس آپ باشد تا هنگام ارسال سفارش، کارشناسان ما بتوانند رسید مرسوله را برای شما ارسال کنند.

۱-۵: در هر مرحله از ثبت نام در صورتی که با خطایی مواجهه شدید، از قسمت ارتباط با ما، با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

2- ثبت سفارش

۲-۱: مجموعه Engine Care موظف به ارسال کالا، دقیقا مطابق با محصولات ثبت شده در اطلاعات کاربری هر شخص می باشد.

۲-۲: پس از تایید نهایی سفارش، مجموعه Engine Care موظف به ارسال شناسه سفارش از طریق سامانه پیامکی و ارتباطی مجموعه به شماره همراه مشتری است.

۲-۳: در هنگام ثبت سفارش دقت لازم را به عمل آورید و در صورتی که نیاز به ویرایش سفارش داشتید قبل از تایید نهایی سفارش، اقدام به ویرایش انجام شود.

۲-۴: در صورتی که بعد از تایید نهایی، سفارش شما وارد مرحله ارسال نشده باشد و به هر دلیلی نیاز به ویرایش و یا لغو سفارش داشتید، از قسمت ارتباط با ما، کارشناسان فروش را در اسرع وقت مطلع فرمایید.

۲-۵: در صورت لغو سفارش از جانب مشتری قبل از ارسال سفارش، مجموعه Engine Care موظف به عودت مبلغ واریز شده در سریع ترین زمان ممکن با هماهنگی مشتری گرامی است.

۲-۶: اگر پس از تایید نهای سفارش، محصول مورد نظر موجود نباشد، مجموعه Engine Care موظف است با هماهنگی مشتری، اقدام به تغییر محصول و یا عودت مبلغ واریز شده در سریع ترین زمان ممکن نماید.

۲-۷: در صورتی که تایید نهایی سفارش در ساعات و روزهای کاری انجام گیرد و امکان ارسال در همان روز نباشد و به روز بعد موکول شود، مجموعه Engine Care موظف به هماهنگی و اطلاع رسانی به مشتری بوده و در صورت لغو سفارش از جانب مشتری، مجموعه Engine Care موظف به عودت مبلغ واریز شده در سریع ترین زمان ممکن با هماهنگی مشتری است.

۲-۸: در هر مرحله از سفارش در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید، می توانید با مراجعه به قسمت ارتباط با ما، از کارشناسان فروش مجموعه Engine Care مشاوره بگیرید و کارشناسان فروش موظف به پاسخ دهی، در سریع ترین زمان ممکن می باشند.

۲-۹: در هر مرحله از سفارش گذاری در صورتی که با خطایی مواجهه شدید، از قسمت ارتباط با ما، با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و مجموعه Engine Care موظف به پاسخگویی در اسرع وقت می باشد.

۲-۱۰: مجموعه Engine Care دارای فروشگاه فیزیکی در بازار تهران است از این رو مشتریان گرامی ساکن تهران می توانند سفارشات خود را به صورت تلفنی و یا حضوری انجام دهند.

۲-۱۱: همکاران محترمی که سفارش عمده و همکاری از مجموعه Engine Care را دارند، جهت اطلاعات بیشتر به قسمت همکاری با ما  مراجعه فرمایید.

3- نحوه ارسال

۳-۱: در زمان ثبت سفارش، نحوه ارسال کاملا مشخص بوده و می تواند نحوه ارسال سفارش خود را در زمان ثبت سفارش انتخاب کنید و مجموعه Engine Care موظف به ارسال سفارش مطابق با انتخاب مشتری است.

۳-۲: مجموعه Engine Care موظف به ارسال رسید مرسوله به تلفن همراه مشتری از طریق پیامک و یا واتس آپ است.

۳-۳: روش ارسال تمامی سفارشات در قسمت نحوه ارسال ذکر شده است که با انتخاب مشتریان گرامی انجام می پذیرد.

۳-۴: برای سفارشاتی که با سرویس تیپاکس ارسال می شوند، از قسمت رهگیری سفارش می توانید مرسوله خود را رهگیری نمایید. 

4- تضمین سلامت محصول

۴-۱: تمامی محصولات قبل از ارسال توسط مجموعه Engine Care بررسی می شود تا مشکلاتی از قبیل خرابی پلمپ، نشتی و … نداشته باشد.

۴-۲: مجموعه Engine Care موظف به بسته بندی اصولی سفارشات می باشد.

۴-۳: در ارتباط با آسیب دیدگی مرسولات در هنگام حمل و نقل باید عرض شود که تمامی مرسولات تا زمان رسیدن به مقصد توسط تمامی ناوگان های حمل و نقل بیمه می باشد و در صورتی که اثبات شود، خرابی محصول در اثر سهل انگاری در بسته بندی از طرف مجموعه ما بوده است، مجموعه Engine Care موظف به ارسال مجدد محصول و یا عودت مبلغ واریز شده در سریع ترین زمان ممکن با هماهنگی مشتری است، اما در صورتی که اثبات شود خرابی محصول در اثر سهل انگاری در حمل و نقل بوده، از تعهد مجموعه Engine Care خارج می باشد و ضرر و زیان مشتری گرامی بر عهده ناوگان های حمل و نقل است.

5- تضمین اصالت محصول

۵-۱: مجموعه Engine Care موظف به ارائه محصولات اورجینال می باشد.

۵-۲: مجموعه Engine Care موظف به ذکر اصالت محصول در فاکتور و ارائه فاکتور رسمی است.

6- مرجوع و یا تعویض محصول

۶-۱: در صورت نیاز به تعویض و یا مرجوع سفارش، تا 24 ساعت بعد از رسیدن سفارش، امکان مرجوعی و یا تعویض میسر است و هزینه های جانبی بر عهده مشتری می باشد.
(منوط به سالم بودن و خارج نشدن محصول از پلمپ کارخانه، در غیر این صورت امکان تعویض و یا مرجوع میسر نمی باشد)

۶-۲: در صورت مرجوع سفارش، مجموعه Engine Care موظف به عودت مبلغ واریز شده در سریع ترین زمان ممکن با هماهنگی مشتری است.

۶-۳: در صورت نیاز به تعویض و یا مرجوع سفارش با شرایطی که ذکر شده است، از قسمت ارتباط با ما، کارشناسان فروش را مطلع فرمایید.